Hemsidan är en viktig kanal att nå nya kunder. Därför måste sidan vara lockande och lätt att navigera runt för information. Vår policy för hemsidan är Ständiga Förbättringar, inspirerat av Japansk produktionsfilosofi med Kaizen, Ständiga Förbättringar, som ett av flera grundelement. Det innebär att vi avstår från en stor och dyrbar totalomläggning, utan gör mindre och större förbättringar varje månad.
Du som besöker sidan ofta eller bara hamnat här tillfälligt
Oavsett vilket så är din hjälp värdefull. Synpunkter både på vad som fungerar bra och vad som behöver förbättras.
De två till tre bästa svaren belönas
Vinnarna utses av en jury och insändaren belönas med vardera två tapasbrädor i ek värde ca 500 kr/styck.
Vi har levererat sådana tapasbrädor till Södra, en skogskoncern som bl.a. levererar cellulosafiber, massa över hela världen. En fantastisk produkt som numera används också i textilindustrin. Tapasbrädorna har använts som present till kunderna.
Så till tävlingen!
Vi vill ha dina synpnkter på 3 olika områden:
- Är hemsidan tydlig och informativ? Är det lätt att hitta det du söker? Är meny-strukturen klar och tydlig? Vad kan förbättras?
- Vad är den allmänna ”känslan” som förmedlas av sidor, bilder och stil? Är det ”rätt” känsla? Vi vill förmedla intrycket av naturnära och samtidigt unika produkter.
- Hur fungerar hemsidan på mobilen, surfplattan resp. stationära datorn?